Izvēlieties OMNIVA pakomāta adresi šajā saitē un iekopējiet pasūtījuma noformēšanas brīdī

Veikt pasūtījumu: 29 331 414


Veikals

Izdevniecības Pētergailis grāmatu katalogs

Jaunumi
E-grāmatas
E-grāmatas Daiļliteratūra
E-grāmatas Mācību grāmatas
Pirmsskola
Sākumskola
Matemātika
Latviešu valoda
Pamatskola
Matemātika
Latviešu valoda
Vidusskola
Matemātika
Latviešu valoda
Mazākumtautību skolām
Lugas skolas teātrim
Audio grāmatas
Mācību literatūra
Pirmsskola
Dabas zinības
Latviešu valoda
Matemātika
Mūzika
Pedagoģija
Sākumskola
1.klase
Matemātika
Latviešu valoda
Latviešu literatūra
Dabas zinības
Mūzika
2.klase
Matemātika
Latviešu valoda
Latviešu literatūra
Dabas zinības
Mūzika
3.klase
Matemātika
Latviešu valoda
Latviešu literatūra
Dabas zinības
Mūzika
4.klase
Matemātika
Latviešu valoda
Latviešu literatūra
Dabas zinības
Mūzika
Pamatskola
5.klase
Matemātika
Latviešu valoda
Latviešu literatūra
Vēsture
6.klase
Matemātika
Latviešu valoda
Latviešu literatūra
Vēsture
7.klase
Matemātika
Latviešu valoda
Latviešu literatūra
Latviešu v.mazākumtautību skolām
Vēsture
8.klase
Matemātika
Latviešu valoda
Latviešu literatūra
Vēsture
Ekonomika
Fizika
Ķīmija
9.klase
Matemātika
Latviešu valoda
Latviešu literatūra
Vēsture
Ķīmija
Vidusskola
10.klase
Bioloģija
Fizika
Kultūras vēsture
Matemātika
Latviešu valoda
Latviešu literatūra
Latviešu v.mazākumtautību skolām
Psiholoģija
Vides zinības
11.klase
Bioloģija
Fizika
Vēsture
Matemātika
Latviešu valoda
Latviešu literatūra
Psiholoģija
12.klase
Bioloģija
Fizika
Vēsture
Matemātika
Latviešu valoda
Latviešu literatūra
Latviešu v.mazākumtautību skolām
Psiholoģija
Metodiskā literatūra
Uzziņu literatūra
Daiļliteratūra
Cilvēks un sabiedrība
Dokumentālā proza
Latviešu dzeja
Literatūra bērniem
Latviešu proza
Tavai veiksmei
Tavai veselībai
Foreign rights
Grāmatas ar atlaidēm
Mobilā tālruņa aplikācijas

Uzdevumu krājums ekonomikā (Kontroles un paškontroles līdzeklis vidusskolas skolēniem un studentiem)

978-9984-33-314-4
€0.50
Pārdošanā
1
Preces apraksts

Gaļina Skorobogatova

Latvijas skolēnu mācīšanās analīzes liecina, ka jauniešiem ekonomikas stundās visvairāk patīk lietišķās spēles un situāciju analīzes, bet pirms ieskaitēm — uzdevumu risināšana. Šis ir viens no efektīvākajiem veidiem, kā saprast ekonomikas likumsakarības un reizē pārliecināties, cik dziļi esi izpratis nozīmīgākās no tām un kā spēsi tās pielietot konkrētajās situācijās. Tāpēc pozitīvi vērtējams ir autores Gaļinas Skorobogatovas veikums — izstrādātais uzdevumu krājums ekonomikā.

Uzteicams ir arī tas, ka autore nedublē jau esošās darba burtnīcas, bet izveidojusi krājumu ar uzdevumiem, kas ļauj pārbaudīt ekonomikas standarta prasību apguvi, gan arī ar augstākas grūtības pakāpes uzdevumiem, kas prasa pamatīgāku ekonomikas teorijas apguvi un nepieciešamību iegūtās zināšanas izmantot citos mācību priekšmetos. Izstrādātajā krājumā ir daudz „netipisku” uzdevumu, kuru atrisināšana it kā nav sarežģīta, bet prasa radošu domāšanu un labu ekonomikas teorijas izpratni. Vairāku uzdevumu risināšanā iespējamas variatīvas atbildes, tāpēc tie var rosināt plašas diskusijas mācību procesā un ļauj nostiprināt labāku izpratni par ekonomikas teoriju — nevis kā aksiomu un dogmu apkopojumu, bet no situācijas atkarīgu, bieži ļoti praktiski izmantojamu būtisku atziņu kopumu.

Ekonomikas skolotāji iegūst vēl vienu mācību līdzekli, kas nodrošinās iespēju diferencēt ekonomikas mācību procesu. Skolēniem būs lielākas iespējas pārliecināties par labu ekonomikas teorijas apguvi, kā arī sagatavoties ekonomikas olimpiādēm un eksāmeniem.

Mihails Siņicins

Cienījamie lasītāji!

Uzskatu, ka uzdevumu risināšana ir efektīvs mācību veids, kā arī kontroles un paškontroles līdzeklis. Grāmatā viela izklāstīta tā, lai šo mācību līdzekli varētu izmantot visi, kuri apgūst ekonomikas teoriju, tādējādi uzdevumu krājums ir paredzēts gan vidusskolu skolēniem, gan augstskolu studentiem, kā arī ikvienam, kurš nopietni interesējas par ekonomiku. Lasītājs šo izdevumu var izmantot kā paš- kontroles līdzekli, kā palīglīdzekli vidusskolēniem un studentiem ekonomikas kursa apguvei, kā palīgu, gatavojoties nākamajām olimpiādēm un eksāmeniem. Bez tam piedāvātais materiāls ļauj skolotājiem stundās un papildnodarbībās izmantot diferencētu pieeju skolēniem un viņu zināšanu vērtēšanai, veicina saistību ar praksē pielietojamiem aprēķiniem. Zvaigznīte blakus uzdevumam nozīmē, ka tas ir grūtāk risināms uzdevums. Uzdevumu krājums atbilst IZM izstrādātajam vispārējās vidējās izglītības mācību priekšmeta standartam “Ekonomika”. Grāmatā ir deviņas nodaļas un pielikums. Izsaku lielu pateicību Mihailam Siņicinam par vērtīgajiem padomiem. Labu veiksmi un panākumus ekonomikas teorijas izzināšanā, olimpiādēs un eksāmenos!

Gaļina Skorobogatova — Liepājas A. Puškina 2. vidusskolas ekonomikas un ģeogrāfijas skolotāja,

Liepājas ekonomikas skolotāju MA vadītāja, Liepājas Universitātes pasniedzēja

Saglabāt šo produktu vēlākam
Share by: